KASSLER

Idag har jag jordens tråkigaste dag, mår illa för jag har varit så uttråkad i mitt lilla hem ensam hela dagen. Har kollat på HIMYM och sandpapprat min moppe. Tvättat lite och försökt diska bort mögligt ris ur riskokaren utan framgång….

Igår hade jag en roligare dag. Efter skolan åkte jag hem till Denice där Stella och Leo bor nu när de är här och hälsar på. Så jag trakasserade dem hela eftermiddagen, övertrött som jag var.
Fick Leo till att nafsa mig i stjärten så jag var nöjd.

image

image

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till KASSLER

  1. Finns det nåt äckligare en gammalt ris lukt…eeeew.. hatar när man glömt det och det blir dåligt! Går rätt fort..

Kommentera

