HAR VARIT LITE BUSY

Ojoj förlåt mig jag har haft en slitsam vecka. Stella, Leo, Bella, Noah och Elayla har ju varit här. Plus besök från Holland en dag. Och sen skola och jobb på det.

Har glömt bort att jag har ett hem, tre katter, två fiskar och sen pojkvän hemma som jag måste ta hand om och idag när jag äntligen städade så hittade jag samtliga döda och ihoptorkade…

Nej men en fisk var iaf död och när jag petade på den föll den isär i flera bitar. Den har nog vart död ett tag.

Ikväll ska jag bara vara hemma i mitt nystädade hem och krama på min kille och kolla på Skins och kanske gnaga på ett chips eller två. Kommer somna tidigt för i morse klev jag upp vid halv åtta efter 6 timmars sömn.

image

Åkte och käkade rissoppa med Stella, dock fick vi avbryta frukosten för att åka hem och bajsa. Rissoppa sätter igång magen.

image

På vägen ut såg vi en jättesöt apunge med sina apkompisar så vi tog med den hem.
Sen åkte de iväg till apans farmor och farfar och då blev det så tyst hemma hos Denice……

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

