UT PÅ PUSSY-JAKT

Thailands flottigaste kalufs sitter jag och stoltserar med framför kameran idag. Har inte tvättat håret på ganska länge nu och det börjar bli dags. Eller vad säger ni……
flottkalasMen jag ska slå på stort och tvätta håret idag. Ska aktivera mig, kanske slänga i en tvätt i tvättmaskinen och gå på Pussy-jakt. Ri ska ha sett henne i tisdags morse och nu är det lördag… Har inte orkat gå och leta efter henne i min feberdimma men nu har jag bestämt att jag är frisk så nu måste jag.

Ooooooooorkarrrrr inte.

Jag är nästan övertygad om att hon är död för som Ri sa så kan ingen ha tagit henne eftersom hon är så folkskygg så ingen utom jag kan hålla i henne. Knappt så jag kan. Hon springer nog inte bort av sig själv heller eftersom hon är en mammagris.

Har inte gått utanför dörren sen i onsdags… NÄ dags att rycka upp sig.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till UT PÅ PUSSY-JAKT

  1. Mikaela skriver:

    Tjo! Måste bara säga att du lätt är den grymmaste thailandsbloggen! Fortsätt så!

Kommentera

