MASKÄTEN LASAGNE MMMM

Jaha så verkar folk tro att man är knarklangare också. Inte nog med att detta är en porrblogg, nu googlar folk ”vill köpa knark” och kommer hit.
Bäst att jag fixar lite då. Synd bara att min kära granne nyss åkt in i finkan för att han tydligen var värsta ice-kungen. Hade jag vetat det innan så hade jag nog tackat ja de gånger han bjudit in mig på ”lunch-time” som han kallade det……

Aja inget att göra åt saken nu. Idag har jag och Stella gjort makaronipudding. Det skulle bli lasagne men när jag öppnade förpackningen till lasagneplattorna så föll det ut lite skalbaggar och varenda liten platta var fylld med maskhål och små svarta prickar. Antagligen bajs.

Så det blir till att åka till big c och klaga. Yes äntligen ska jag få klaga på något dåligt jag köpt, Ri låter mig aldrig. Han tycker att man ska acceptera sånt.
Men det blev lasagne med makaroner som inte alls var färdiga så det vart inte så gott.

image

Så ta er i arslet alla ni som jobbar på big c. Våga bara låtsas att ni inte fattar, jag ska öva in detta på thai först vettni.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

