INTE STRANDEN IDAG

stranden stranden2Idag var det väl egentligen tänkt att vi skulle till stranden igen men efter att ha varit där otroligt många dagar nu den senaste tiden så kände iaf jag att neeeeeeeeeeej. Inte det.

Bilderna är från sist vi var på stranden med lilla Oliver som klättrade som en liten apa och flirtade galet med alla. Och alla smälte. Han är ju för go’ alltså.

Så idag blir det nog till att åka till Stella och Leo och säga tjillevippen, åka hem igen och dra en liten städning i lyan. Jag ser ett tjockt lager med damm och sand överallt här hemma. Ikväll ska jag plugga….?! Nej, det kommer jag inte göra. Sova tidigt och sedan plugga hela dagen imorgon. Ska försöka. Jag måste.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

