MIN HELG

snaskOkej den här bilden funkade så nu tar vi ett djupt andetag tillsammans…..

I lördags hade jag movienight med Elayla. Måste btw sluta äta snickers, de kommer göra mig så jäkla fet. Äter minst en om dagen numera….. Är beroende. Hur som helst, vi tittade på Tiny furniture som SÖG. Jag däckade efter halva filmen. Som vanligt nu för tiden. Hade ju stigit upp i ottan.

Igår när vi vaknade kom Stella och Leo hit så bakade jag scones och när de var klara kom även Ella hit. Sen blev det sconespartaj med livemusik från Leo och ukulelen.

Efter det for vi till stranden och drack lite iste och snickelisnackade.

aonangbeachNämen titta. Bilden funkade. Vad fint. Här satt vi då en stund på stranden innan jag for hem och skypade med mina päron och sökte jobb.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

