MMM LIVING THE GOOD LIFE

image

Kolla vad snygg jag är, ofattbart att jag inte är gift ännu. För ja, det är utsidan som räknas när mannen väljer sin fru.

Var hemma hos Denice igår kväll och rimmade och drack lite öl med henne och Stella.
Innan det var jag på Denices familjs hotell (för övrigt samma hotell och samma bungalow som mina päron bodde i för tre och ett halvt år sen) och drack vin och käkade ost med kex. Sen var vi på restaurang och beställde in en hel friterad kyckling……

Nu rullar jag hem och käkar hemmagjord khao man gai. Satan vad hungrig jag är!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

