JAG SKA INTE HA EN TILL KATT…. FATTA!!

Alltså på riktigt?! Såhär kan man bara inte göra…… Jag ligger i soffan och pillar med datorn och så känner jag något killa på min fot. Mot mig kommer jordens sötaste kattunge och slår sig ner bredvid mig, lägger sig på rygg och bara ser helt underbar ut?!

RLvcew on Make A Gif, Animated Gifs

Nu leker den med Bang och jag övervakar att det går lugnt till. Bang är ju så himla rädd för lilla kattstackarn…. Lite orolig är han väl också eftersom kattungen gärna vill snutta på Mammas spenar som Bang äntligen fått för sig själv.

Pussy har ju dött :(((((

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till JAG SKA INTE HA EN TILL KATT…. FATTA!!

  1. Karin L skriver:

    Gud vilken söt liten kisse 🙂
    Tyvärr bor vi ju i condo och kan alltså inte ha djur. Längtar efter hundar, har ju haft det hela mitt liv 😦 Nåja vi får se hur det blir med det!
    Angående creme cheese så brukar jag göra såhär: häll kefir (eller en tunnar yoghurt än grekisk yoghurt) i en melitta och låt rinna av under natten. Nästa dag har du en naturell creme cheese i melitta-filtret. Du smaksätter det som du vill, tex vitlök, örtkryddor, salt, peppar, chili, ja allt möjligt! Klarar sig några dagar i kylen. Det blir ju inte så mycket av det när det runnit av, men gott är det 🙂 Lycka till!
    Och jag ska prova göra yoghurt på ”ditt” vis. Tur man har en riskokare 🙂

    /Karin i Jomtien

Kommentera

