DEN DÄR WOLFGANG

Igår var det regn ute och inget internet inne hela dagen. Inga pengar på telefonen och ingen lust att åka någonstans i regnet. Låg hemma och kanske… eventuellt…. myste. Med kattungen.
Den tvingade sig på mig.
Den har lärt sig att hoppa in genom fönstret.
Den heter Wolfgang.
woffeDen är så jäkla kelig. Sniffar mig i öronen så jag får rysningar över hela kroppen?!

Har hällt på lusmedel på den också så den inte lusar ner min soffa.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till DEN DÄR WOLFGANG

  1. Ovissheten skriver:

    Man kan aldrig ha för många katter. Folk som säger att man är en crazy cat lady är bara AVUNDSJUKA!*

    *bloggläsarresonemang

Kommentera

