ETT NYTT STÄLLE ATT HÄNGA PÅ

Hej kolla den här vinkeln ur mitt hus har ni aldrig tidigare sett.
köketDet är för att jag sitter i köket och käkar frukost. Brunch. Sen lunch. Klockan är snart halv två. Har fixat lite i köket, organiserat lådor och sågat isär min lilla hylla för att sedan upptäcka att den gick att plocka ihop ändå.

Har även brottats med Mamma och vunnit. Fick trycka ner en liten kisstablett i halsen på henne eftersom hon har något problem med kissan. Sitter på lådan var femte minut men endast en liten droppe kommer.
Jag tror att det är urinvägsinfektion men jag fattade inte riktigt vad veterinären sa igår. Han sa iaf att jag BARA skulle ge henne torrfoder. Det är väl inte bra? Har iaf varit busig och bjussat på blötmat utblandat med massa vatten för att hon kanske ska kunna kissa lite också.

Hon har inte njursten eller stopp i rören och det är bra.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

