LAT MEN PRODUKTIV

Duktig jag har varit idag även fast jag inte gick upp ur sängen förrän ett. Vaknade dock vid halv elva mmen hittade en spännande historia på internet och Mamma var supergosig…

Tog tag i mitt liv sen och åkte och tog nya bilder till mitt visum.
Betalade räkningar på seven. Fixade medical certificate och läkaren skrev att jag var frisk och stark…. Lite kul för hon sa åt mig att sitta ner sen skrev hon det på ett papper och jag betalade 50 baht.
Hon kanske såg det på mig. Jag liksom utstrålar friskhet och styrka.

Det firade jag med glass.

image

Sen lämnade jag in min kamera på lagning och det skulle ta minst 2 veckor innan jag ens skulle få höra nåt om den. Kul.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

