HÖGLÄSAREN

image

Idag har jag solat min läckra kropp på stranden med Denice och hon har haft högläsning för mig. Underbart. Hon läste ”‘Ingen är perfekt’ sa hon och såg honom rakt i öronen” det var skoj. Då fick jag mig ett litet fniss.

Fick även se en gigantisk manet som låg och solade på stranden. Lika stor som en…. Som en…. Fyra-årig baby i fosterställning skulle jag våga påstå.

Sen träffade vi på Anna. Ska antagligen ut ikväll med henne men….. Det har sagts så några dagar nu så vi får se vad som sker.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

