DET VERKAR FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT!!!

Men vad är det man säger? När något verkar vara för bra för att vara sant så är det alltid sant ändå. Därför känner jag mig nu som världens lyckligaste människa, detta är vad jag väntat på i flera år. JAG HAR INGA FLER BEKYMMER!!!!

Kolla liksom vad som ploppade in på min mejl idag.

Skärmklipp
Först då lät det ju som en bluff men jag kollade upp det lite noggrannare. HaxXor som man är tog jag hjälp av min goda vän google och googlade upp landet Togo som jag aldrig tidigare hört talas om och det visar sig att denna avlidna människa måste vara en nära släkting till mig. Titta bara på detta!!!

togo
Info från Wikipedia. ALLA VET JU ATT JAG HAR EN FÖRKÄRLEK TILL BURKINA FASO!!!! Har dock alltid trott att det kom från den tiden jag var besatt av Pang Prego och de spelade in den här sången men det beror alltså på att jag har en numera död släkting där som vill ge mig nio och en halv miljon euro.

Ska ut och spruta skumpa ikväll peeeeeeeeeeeeepzzzzzzzzzzzz!!!!

SÅ JÄKLA LYCKLIG?!?!?!?!?


Ps.
Jag strök över hans mejladress så att ingen av er sneaky bastards ska kunna mejla honom och knycka åt er pengarna själva.

Ps2. Vila i frid du kära släkting.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

