VAKNAT PÅ FEL SIDA AKTA ER

image

Åh vad irriterad jag blir. Satt uppe och pluggade hela kvällen igår och fightades med katterna eftersom de var på damphumör och skulle förstöra allt för mig.

Sen gick jag och la mig och hade en otroligt jobbig natt. Drömde massa bajs och frös/blev inknuffad i väggen av en sovande buffel.

Vaknar, är på dåligt humör och snoozar i en halvtimme för att sedan gå upp och koka ett ägg som ska bli min frukost.
Då ringer någon från skolan och säger att det inte är någon skola idag.

Gick och la mig igen men kan inte somna om. Har för mycket att tänka på.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

