LEVER UPP TILL MITT NICKNAME

Idag efter skolan åkte jag och mötte min mor på stranden. Far var också där men han pyste när jag kom, kan ha berott på min svettstank.
Hade på mig långbyxor och stor t-shirt, hatt och solskyddsfaktor 50 i skuggan. Jepp.

Sen gick vi och käkade.

image

image

Måste sluta med det här fläskandet. Kommer bli tjock eftersom mina föräldrar ska vara här i en månad.

Men jag tycker inte att thaimat är gott inne i Ao Nang. Det smakar inte äkta. Det är liksom tillgjort för turisterna.

Passar mig då. Ri skrattar fortfarande åt mig och mitt brända skinn och kallar mig turist.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

