SISTA DAGEN PÅ KOH SAMUI

Igår vid solnedgången….. eller alltså den tiden som solnedgången är så gick vi till stranden och mötte upp mamma och pappa för en liten drink. Vi var på fel sida av ön för att kunna se någon solnedgång.

Men det var läckert ändå.

image

image

Min favorittid på dygnet. Det är underbar temperatur i luften men ändå ljust ute!

image

Sen gick vi på en mysig restaurang med livemusik och där käkade jag en riktigt mumsig biff stroganoff med dijonsenap och pasta! MUMS ALLTSÅ!!!
Jag blir så bortskämd när mina föräldrar är här och bjuder mig på allt.

Sen gick vi runt lite och skulle shoppa med det blev inte mycket med det.

image

Leo hade dock väldigt kul och lekte med min pappa tills han var helt slut.

Pappa alltså.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

