LAST… PERSON STANDING

image

image

Idag har jag hängt vid poolen på Ao Nang Cliff Beach där mina päron bor. Var ruskigt varmt och så kom det en regnskur sen blev himlen helt blå igen.

Regnade lite innan jag for till jobbet också så det var ruskigt skönt. Lyckades ändå svettas lite…

Ikväll ska vi ut och käka och häva i oss lite mjöd tror jag. Denice flyttar nämligen hem till Sverige och lämnar mig som sista svennen kvar. Sista medlemmen i The Klong Hang Gang…..

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till LAST… PERSON STANDING

  1. Malin Aurora skriver:

    Åh gud så härligt!

  2. Hej Frida! Du ser ut att ha det NICE med dina föräldrar! Själv förfryser jag armar & ben i Sverige! 😉 Man är inte med hem, men han kommer senare. När är det du ska till Sverige? Ska Ri med? Skriv massor nu och lägg ut bilder.. I need some real Thailand feeling from u! 🙂

Kommentera

