SKA SUSSA SOM EN SVENNE

Idag har det varit varmt ovanligt nog…. Inte. Alltså inte ovanligt. Varmt är det ju 356 dagar om året.

Skrev inte fel.

Nio dagar i snitt per år är det kallt. Fast inte kallt som i Sverige men regn och 24 grader. Kallt.

Hur som helst.
Har varit på stranden, städat och tvättat idag. Sedan njutit av solnedgången med mor och far.

image

Och ost och vin…..:))))

image

Sen for vi på nattmarknaden med Ri och köpte… Kebab vad annars?! Förutom kebaben såg jag inget läckert alls och sen åkte vi hem.

Nu är jag trött som en bäver och har ont i huvudet och benen. Dag två med benvärk idag. Hoppas på växtvärk!

Ska sussa i min renbäddade säng med nya fina sängkläder från IKEA!

image

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till SKA SUSSA SOM EN SVENNE

  1. Karin L skriver:

    Nja, det är väl kallt var gång det regnar??? Tycker jag iaf 🙂 Ha det så bra där i söder!

Kommentera

