NU ÄR JAG VUXEN OCH SERIÖS

image

Fick mer tårta igår kväll som jag snaskade med mina arbetskamrater innan jag slutade.

image

De vart helt hysteriska när mina föräldrar kom med tårtresterna från morgonens tårta. Sockermonster precis som jag!

image

image

Sen drog vi till Crazy Gringos för att äta det godaste som finns på denna jord. Maten alla svennar käkar på fredagskvällen… Tacos!
Första rätten var otroligt god, riktig tacos som rann i händerna och var helt underbar.
Enchiladan (eller vad det heter) var täckt med någon mindre god sås och hade en smaklös bönröra och khao mok-ris till? Väldigt udda blandning även fast själva enchiladan var god.

Vi drog hem tidigt jag och Ri och drack rödvin och rökte vattenpipa.

En lugn och trevlig födelsedag (Ri var chockad och orolig för att jag inte ville gå ut) eftersom jag numera är 23 år GAMMAL.

Ska bli en seriös vuxen kvinna nu.
Inget mer snack om bajs och andra omogna grejer.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till NU ÄR JAG VUXEN OCH SERIÖS

  1. Ralph skriver:

    Ser gott ut det där, även om jag skulle föredra en tallrik phat mee korat.

Kommentera

