HAAD NOPPARATHARA

image

Hängde på Nopparathara stranden idag och det var så skönt. Mycket skugga, inga jobbiga försäljare och inte så mycket folk över huvud taget.

Ett litet tips ba, ta en tuktuk eller gå dit och ha det skönt. Inte alls långt från Ao Nang, 80 baht med tuktuk.

Låg och sov och vaknade av att någon väste i mitt öra att hen ville ha ananaspannkaka och snäll dotter som jag är så åkte jag o h köpte en.

image

Fick en banana nutella på köpet sen rapade jag pannkaka resten av dagen.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

