JOKE’S ON ME

Åkte hem extra tidigt ikväll för att jag ska på tur med mina föräldrar imorgon.

Även fast Ella är ute ikväll, första gången på år och dar.

Ingen öppnar dörren hemma när jag knackar på. Myser med grannens katt i 40 minuter. Ri kommer hem och misshandlar dörr och fönster tills hans vän som sover där inne vaknar. Han öppnar dörren.

Äntligen.

Mamma fångar en fladdermus som sedan flyr in i vardagsrummet.

Nu ska jag sova till ljudet av en hysterisk fladdermus, en katt som ylar efter den hysteriska fladdermusen och Ris snarkande vän.

God natt.

Om fem timmar är det god morgon…..

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

