NU HAR DE LÄMNAT MIG

Så blev man lämnad helt ensam. Det känns lite tomt och konstigt att vakna och inte veta vad jag ska göra. Eller det vet jag ju egentligen. Ska kela lite med mina kelsjuka katter som inte riktigt fått så mycket uppmärksamhet som de vill ha och städa mitt hem.

Hänga lite på datorn och söka jobb i Sverige.

NÅGRA FÖRSLAG? NÅGON SOM VILL HA MIG HELA SOMMAREN?

F_rzKY on Make A Gif, Animated Gifs

*flirtar lite*

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

