ANLEDNINGEN TILL DAGENS HUVUDVÄRK

Igår mötte jag upp Anne Lise, Oliver, Stella och en sovande Leo i solnedgången i Ao Nang så tog vi en liten öl och njöt. Anne Lise sprang dock mest efter en sprallig Oliver som var överförtjust i alla båtar och thailändska män…
aonangsunset

Leo var dock inte så jättetaggad eller social.
aonangsunset2Sen gick vi och käkade på Don Muang Station med Elayla och jag åt ovanligt nog pad kruang gäng gai… Fried curry med kyckling. När mammorna drog hem och nattade barnen fortsatte vi ungdomar till Coconut bar en sväng och slurpade drinkar.
coconutbar coconutbar2Jag ser röd ut – det var jag inte.
Jag ser svettig ut – det var jag.

Sen kom Stella och mötte upp oss och jag lyckades på något konstigt sätt göra av med över 800 baht, dansa som ett cp och bli ganska full. Hann även med att ha skoj, skypa med Denice och äta pommes som jag tappat på golvet.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till ANLEDNINGEN TILL DAGENS HUVUDVÄRK

  1. Svar:
    Ja, jag har varit i Thailand varje år senaste 9 åren, totalt tillbringat ungefär 1 år där 🙂 Ao Nang och området omkring har jag varit i fyra gånger, totalt cirka en månad 😀

Kommentera

