KORT SAGA SÖKES PRONTO

kv3BLt on Make A Gif, Animated Gifs

Tänk att här sitter jag utan en gnutta svett på min kropp och lyssnar på gammal god musik. Vaknade i morse under ett fantastiskt molntäcke, letade lite flygbiljetter och sen rullade jag till stranden och läste en bok.
Rullade tillbaka hem när molnen blev mörkare och städade lite hemma, åt lite pannkakor och gjorde en ansiktsmask.

Sen vid tre började det regna lite smått och kalla vindar blåste igenom mitt hus. Det började åska och katterna höll sig väldigt nära mig. Vid sex drog jag till marknaden med Rajraj och shoppade assnygga SUPER-solbrillor. Bara så ni vet så är det såna ALLA kändisar har i BKK….

Sägs det….

Jag har också såna nuråååååå.

 

Enda osköna idag är att jag har tre jobbiga läxor till imorgon. En har jag gjort. En tänker jag säga att katten ätit upp (igen) och den tredje är att jag ska berätta en historia…. Kommer inte på någon???? Kan ni snälla berätta en liten KORT historia för mig.
Har googlat kort saga/historia och hittar bara såna som det skulle ta en halvtimme för mig att läsa på svenska. Alltså en timme på thai. Läser fortfarande otroligt långsamt. Plus att jag inte skulle fatta hälften. Och jag ska berätta den med egna ord.

Hjälp.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

