NU KAN JAG INTE STALKA ER MEN NI KAN HÅLLA KOLL PÅ MIG

Hoppsan, fick ett ryck och raderade 53 av mina ”vänner” på facebook. Brukar få såna ryck några gånger och året så går jag in på mina vänner och trycker bort alla människor som man bara träffat nån gång nånstans men aldrig nånsin hållt kontakten med.

Eller gamla kompisars kompisar som man aldrig sett igen?

Eller dagiskompisar från -93?

Fiender som man vill hålla koll på?

Nån intressant människa man vill spionera lite på ibland?

Så för att hindra mig själv från att facebook-stalka människor jag inte borde ha någon koll på så raderar jag dessa människor och lever på muntligt skvaller istället.. hehehehehe.

 

Uppmanar er alla nu att gå in på facebook och kolla om ni har fått äran att vara kvar på min kompislista!!! :)))

Kanske är det just DIG som jag rensat bort. Ditt lilla äckel:)

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

