TRE BILDER FRÅN IDAG

Duschade och planerade att sminka mig och ta ett vackert och seriöst foto på mig själv som jag kan använda när jag söker jobb. Sen kom jag på att jag inte har någon kamera……

Här är iaf 3 mobilbilder från idag.

image

Drog till stranden efter lunch och läste en liten bok och försökte skaffa en bränna tills det började regna.

image

När jag kom hem städade jag åt min sambos stackars fiskar så nu kan man se in i akvariet igen.

image

Sen bajsade jag i en liten skål och serverade som middag till min sambo som straff för att han inte tar hand om sina jävla tråkiga guldfiskar.

Mvh
//hård men rättvis

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

