JAG VILL DANSA RAM

2013-04-18 11.58.06Igår stekte jag en liten sväng på stranden för att förbereda mig inför mitt kommande Sverigebesök. Då måste jag vara brun! Inte en enda person ska få klaga på mig och säga hur kan du vara såhär vit, har inte du varit i Thailand typ jättelänge?!???!

Otroligt nog finns det andra saker man gör än att sola, OKEJ?!

Sen drog jag och spanade på solnedgången med Ella och Elayla och så hade de någon grej på Ao Nang stranden… Free Wifi for tourists…… Men varför fick inte jag något free wifi? För att jag inte är någon turist? Kanske inte men jag ser iaf ut som en!

Sen dansades det lite thaidans också.
ramBlir helt hypnotiserad när jag kollar när folk dansar ram. Kanske för att jag försöker öva in i mitt huvud hur de gör så jag ska kunna uppträda en dag själv och få massa respekt av thaiar……………

Ta bort kanske.

 

Aja, nu rullar jag hem till Elayla i Ao Thalane och chillar ett dygn.

Kyss.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

