TVÅ BOLLAR MINDRE SNART

elaylaHar vart hemma hos Elayla då. Ätit en jävla massa mat, chips, popcorn och roti… Käkade asgoda krispiga ankben (eller som det stod på påsen från macro frozen duckbone in leg) och drömde sedan på natten att jag träffade Dalai Lama och att hans skinn såg precis ut som Elaylas rostade anka så jag tog mig en tugga…..!?

Nu är jag hemma, väntar på att min man ska komma hem från jobbet för sen ska vi rulla iväg och kastrera lilla Banglurvas……… Han känner att något ont väntar tror jag. För han är superkelig med mig.
byebyebollarnaSjälv kelar jag tillbaka på hans små bollar och säger bye bye……….

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

