JAG KAN INTE ANDAS SÅ BRA

FLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅS. Jag har så jäkla svårt att andas och det har bara blivit värre under dagen. Tänker mig att det beror på att jag försöker att inte ta min astmamedicin eftersom jag överanvänder den och får hjärtklappning och skakiga händer……
astmabrudenFår ju typ en sån här förkylning per år. Mina sugiga lungor sviker mig och lämnar mig flåsandes och hostandes så svetten skvätter åt alla håll och kanter.

Idag har jag längtat efter att andas in sval, tunn och frisk vårluft i mina lungor. Luft från Sverige som känns ren och len. Inte denna dammiga, heta luft fylld av avgaser.

Ska till doktorn imorgon och se om de kan ge mig hostmedicin, luftrörsvidgande medicin samt smärtlindring för träningsvärken jag hostat fram i magen.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

