HELLO SUNSHINE

2013-04-28 13.58.14MJAHAHHAHAHAH YR.NO SLÄNG DIG I VÄGGEN! Strålande sol, högvatten så jag tvingades att ligga i skuggan (vilket antagligen var bra eftersom jag avverkade tre timmar där med otroligt låg solskyddsfaktor.
Btw, när jag var guide en gång på en båt så smörjde jag in mig med solkräm och några av mina gäster sa:
”VA!! Vad gör du?! Varför smörjer du in dig?! Hade inte du bott här väldigt länge?”
Jag svarade:
”Hm. Jo. Men man kan liksom bränna sig ändå. Jag har ju inte direkt utvecklat en hud som har ett inbyggt solskydd bara för att jag varit här i tre år. Men det kunde ju inte du veta………… DITT JÄVLA SILLHUVE!!!!!!!”)

Annars mötte jag en väldigt charmant amerikan på stranden idag. Han berömde mig för min utsökt läckra hudfärg. Tyckte inte att jag skulle sola utan att min naturliga färg var alldeles för go’ för att brännas bort i solen.
Han tyckte också synd om mig för att jag kom från Stockholm eftersom alla stockholmare är dumma i huvet. Eller dryga och utseendefixerade……. Han hade liksom sett under sin Stockholms-vistelse hur en stockholmare spanade in sig själv i en spegel och sedan kastade en slängkyss till sig själv………….. Fy fan. Skulle jag aldrig göra.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

