SVÄRJE!!!!!

HEJ ALLESAMMAN! Har bytt blogg till fridainsweden.wordpress.com.

Neeeeeeerå men jag är i Sverige.

Klockan är tjugo över elva på morgonen och jag har vart uppe i en timme. Eller alltså den är tjugo över elva i Thailand. Jag vaknade alltså halv sex i morse och tyckte att det var dags att stiga upp och välkomna dagen.
Gjorde solhälsningen, packade upp min väska och drack en kopp te.

Så nu har jag installerat mig i gästrummet hos mor och far. Bäddat ut bäddsoffan och tryckt in mina få små kläder i ett skåp. Nu blir jag kvar här i tre månader och tre veckor.
sverigeSamma underbart vackra tavla här som i vardagsrummet hemma i Thailand.

Nu tar jag en dusch och………. gör något. Sen kommer Elin hit kvart över åtta.

HEJAAAAAAAAA 20 grader ska det bli idag!

Det här inlägget postades i sverige och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

