MIN FÖRSTA DAG I SVERIGE

Wow helt OK första dag i Sverige ändå. Elin kom hit och käkade frukost sen rullade vi iväg till….. IKEA!
7maj1Ser ni? Inga löv på träden vilket är jättehemskt. Känns som att jag är i Ryssland.

7maj2Men sen blev det typ 39 grader varmt (i solen på Elins altan dårå, skuggan typ 20 så ändå varmt) så jag var tvungen att klä av mig nästan naken och svettas en massa.
Ursäkta mitt stora huvud.

7maj3Sen blev det go’-middag hemma hos mig! Elin lärde mig att äta med stekt ägg till. Vart ju faktiskt gott. Annars äter jag bara med bacon, rivna morötter och lingonsylt. Hon svamlade även om keso och majs…….. Hur SKA man äta blodpudding? Ge mig tips för jag tänkte leva på det i sommar.

7maj4Sen blev det bubblas!!!!!! Med äppelvin. Och m&m. Gottgott men efter två timmar så var klockan halv elva och min kropp ville dö. Var otroligt trött och somnade som ett litet barn.

Tog sovmorgon idag och vaknade inte förrän kvart i sju.

Konstigt ändå. Igår vaknade jag och kollade på klockan så var den 05.29 och idag vaknade jag och kände att det var morgon så var klockan 05.29………. läbbigt.

Det här inlägget postades i sverige och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

