DUGER JAG NU?

ePJkNV on Make A Gif, Animated Gifs

SÅJA lyckades missa bussen på grund av min jäkla eyeliner som inte ville
ligga där den ska och så sprack den…… Kanske dags att köpa en ny ja.

Kolla Stella vad för tröja jag har på mig!!!!

Ska iväg på middag hos Mallan, därför jag är så otroligt läcker. Måste göra en bra entré när de inte sett mig på två år. Vill ju inte att de ska viska faaaaaan vad hon saggat ner sig bakom ryggen på mig.

Det här inlägget postades i sverige och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till DUGER JAG NU?

  1. stella skriver:

    Lööööööv it 🙂

Kommentera

