UNDERBART ÄR KORT

Sitter på bussen på väg hem från en väldigt trevlig kväll hos Hanna. Antingen så är jag snorig eller så har jag en smula näsblod.

Skulle inte förvåna mig om det är näsblod för Sverige är torrt och kallt och jag har fjällat konstant.

Men jag har en ny zebra-klänning.

Roligaste ikväll var när jag i hissen på väg upp till Hanna sa ”Vad konstigt det känns att dodlarn inte är här” så möts jag av den långbenta kvinnan när jag kliver innanför dörren.

Fint:))

Det här inlägget postades i sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

