MINA SMÅ FRANSAR

fransenHåller just nu på att färgas svarta. De är precis som mitt hår. Mörka in mot roten och asblonda i topparna. Ska åka till Orminge och handla åt mamsen och pappsen och tänkte samtidigt kolla om jag har råd och de har tid att klippa mig. Fick en liten chock när jag kollade internetbanken och såg att jag hade 290 kr på kontot.

Sen blir det skype med min……. är han fortfarande min sambo om jag bor här under sommaren??

Efter det rullar jag iväg och leker med Bella och Noah igen.

Dags att sätta lite fart nu!!!

Det här inlägget postades i sverige och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

