VIKTIG INFO OM: FRUKT

Jag lär mig så sjukt mycket varje dag nu! Idag tog jag bilen till jobbet och vad fick jag lära mig för spännande där……??

JO!

image

Att inte bara vi människor blir bruna av solens strålar.

Att man blir varm och mosig och dör om man är för länge i en bil.

Att äpplen är mer känsliga mot solen än banan. För jag lät allt ligga och när dagen var slut var hela äpplet brunt men bara halva bananen.

image

Slut på viktig info om: Frukt.

Det här inlägget postades i sverige och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till VIKTIG INFO OM: FRUKT

  1. nina skriver:

    obs att äpplet faktis gjorde skugga för halva bananen…sååååååå
    🙂

  2. Stavros skriver:

    Om du hade skrivit detta lite tidigare skulle den lilla pojken kanske överlevt..

    http://m.sverigesradio.se/artikel/5528666?programId=2151&gruppId=14803

Kommentera

