FÖR ATT JAG INTE HAR NÅT VETTIGT ATT SKRIVA

Ögonfärg?
bRuNizZZZ. Eller grönbrön. Oj. Grönbrun. Har dock gröna brön.

Spelar du något instrument?
Blockflöjt spelade jag tillsammans med Carl-Henrik och Arild…….. Men slutade så fort jag insåg att det var ASTÖNTIGT!!!!!!
Dina första tankar när du vaknar?
GAHHHH JAG HAR FÖRSOVIT MIG DET ÄR LJUST UTE!!! Sen inser jag att jag är i Sverige och att det är helt normalt att solen skiner klockan tre på natten. Här.
Vart befinner du dig just nu?
I min ”säng”. Bäddsoffan som mor och far låter mig slagga på när jag är här.
Biter du på naglarna?
Nepp, jag slutade efter fyra nageltrång i långfingret som gjorde att jag inte kunde fucka åt folk utan att de började stirra på den gula bollen som bodde vid min nagel.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?
Leopard såklart.
Vem vet mest om dig?
Hm. Jag vet inte, jag delar med mig av väldigt mycket till alla.
Vad vill du ha just nu?
En sån där maraboupåse som man får på konsum om man handlar marabou för 50sek FYLLD med alla gottigheter från marabou. Och så en liten burk med ben&jerrys för det smakade jag ju en gång för två år sen och det var gott? Ville typ äta mer??!?!?!? *vill inte bli som alla andra*
Rädd för?
Att bli en sån där cooling som svarar ben&jerry på frågan ”vilka är dina bästa kompisar?”.
Vill du gifta dig?
JA! På stranden, i solnedgången, med en fin klänning, få en dyr ring, bli matad med en jordgubbe, sörpla champagne med sugrör och kasta paljetter på alla och så daaaaaaaansaaaaaaaaaaaaar vi hela natten. Vem jag gifter mig med spelar dock inte så stor roll. Bara hen är rik.
Kommer du överens med dina föräldrar?
Ja, men oftast är det bara jag som är överens.
Din hårfärg?
Har skiftat mycket och lär skifta mer. Med tanke på att jag ljust tonat utväxten brun.
Vad ska du göra idag?
Jag ska handla gottgott, laga middag (och göra matlådor) och sedan bubbla med en god vän.
Vad ska du göra i morgon?
Jobba. Samt äta min matlåda.
Vad sover du i?
Min ännu oköpta leopardpyjamas.

Något som får dig att mysa till lite?
mysaPS. Vet inte varför texten blev mongo. Kanske för att jag kopierade den från Spiderchick.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

