jag har aldrig klarat penntricket

Lady Dahmer är ju en av mina stora idoler och nu har hon gjort en show om feminism som jag bara måste se!!!! Shit det bara kliar i mina små öron av upphetsning. Måste lyssna på vad denna kloka människa har att säga.
Vad för fint jag kan få lära mig.

Boka en liten biljett till mig och kanske dig själv? så kan vi gå tillsammans för jag är fattig men är ett bra sällskap!! HÄR gör ni det. Helst en helg så vi kan sippa rödtjut efter.

 

PS. Rödvin är det nya svarta.

 

PS2. Herre. ”Det nya svarta” är ju det töntigaste man kan säga. Plus att rödvin har funnits ganska länge.

Det här inlägget postades i sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

