helskotta

Glömde helt bort min lilla lansession jag hade med mig själv igår. Jag hittade familjens gamla bärbara hårddisk med massa gottgott på och laddade även in skit från min gamla dator för att kunna flytta lite smått till min nya.

lanish

Dock har jag inget antivirus på den här datorn ännu och jag kan inte koppla in mig på familjens eftersom det inte finns några lediga användare. En använder min gamla dator och en är på Ris stulna dator.

Skoj.

Skulle ringa dit idag men åkte med Ellinor och hämtade hennes vovve på hunddagis och drack smoothie i trädgården tills klockan var fem och kundservice stängde……..!!

Smarthuve.

Jag alltså.

 

Så……… Imorgon lär jag ju inte heller ringa för då ska jag ha hunddejt med Frank och Selma/Svea/Hovis. Elins och Ellinors hundar och sen SKA JAG FÅ TA MED MIG HOVIS HEM TILL MIG OCH GOSA JÄRNET OCH BE EN STILLA BÖN ATT HON INTE KISSAR I MIN SÄNG<3

Det här inlägget postades i sverige och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

