jessicas härliga framstjärt….

2013-06-19 14.33.58_20130619210655840….

..visade sig sen bara vara Emils bakstjärt. Så tokigt.

På tal om bak.

Har precis gjort brownies……… misslyckat blev det. Glömde ha på nötterna och en touch av salt för det stod int i receptet?! Är inte det typ lag på att man ska ha salt i?

Tråkigt att jag som skrytit om mina bakverk nu misslyckats totalt när jag ska inviga första veckans bjudfika imorgon. Aja, en anledning att baka väldigt snart igen!!

 

Annars är jag stolt över mig själv att jag idag varit på systemet och köpt alkohol inför fredag eftersom jag änligen lärt mig att man måste planera sitt drickande i det här landet. Spontanitet……….. vad är det?

Det här inlägget postades i sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

