detta har hänt

Jaaaa just det ikväll behöver jag inte gå och lägga mig tidigt eftersom jag inte har ett arbete att gå till imorgon. NU ÄR DET SEMESTER!!!

OBS.

Vill någon anställa mig under en månad så går detta utmärkt!

En ynka månad kvar nu tills jag åker tillbaka till Thailand. Jag saknar Ri, kissarna, vänner, mat, sooooooooolneeeeeeeeeeedgåååååååången (ovanligt va), mitt hem och värme. Men jag har ändå så jäkla skoj här och nu!

I torsdags jobbade jag ju min sista dag. Jobbade dock inte så mycket, satt i bilen och bossade med en påse karameller.
jobbI fredags var jag uppe med tuppen och eftersom min bror för tillfället kampar i friggeboden så gick jag in där och hittade massa leksaker till oss. Diablo/diabolo.SFMaZ0 on Make A Gif, Animated Gifs

Sen åkte vi (efter mycket om och men med sthlms jävla krångliga biljettsystem som hatar utbölingar som i vanliga fall inte åker buss) in till stan och mötte upp vår syssling och mumsade lite glass.
mjukglassDet tränade ögat lägger märke till avsaknaden av hud på min hand. Det är Jessicas fel för att hon alltid hånat mig för att jag hamrar så löst så nu har jag börjat ta i av bara fan och då gör det jävligt ont när man träffar fel ska jag säga er!!

Hur som. Sen promenixade jag och Fredrik i en liten evighet innan vi mötte upp familjen.
sthlmVi åkte upp i Skrapan.
skrapanskrapan2Sen käkade vi middag på restaurang hela familjen tillsammans. Sist vi åt middag tillsammans alla fyra var när alla var hos mig i Thailand för över ett och ett halvt år sen.
fiskEfter det åkte jag hem till Mikaela och sippade rödvin innan det blev natt och dags att gå och lägga mig.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

