ikea!

I lördags for jag, Ellinor och Jessica till Ikea och shoppade loss. Jag var den som handlade minst av oss tre men jag lovar er mina kära vänner att jag hade shoppat mest om det inte var så att jag var tvungen att tänka på att allt ska få plats i resväskan, inte vara för tungt eller kunna gå sönder på vägen.

Fick ändå med mig en del godbitar hem.

ikea ikea2 ikea3Konstigt nog för att vara oss så blev det ingen fika där. Men det tog vi igen hemma hos Jejje sen med kladdkakemuffins med grädde.

// tjockis

Det här inlägget postades i sverige och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

