du skämta med mig aprilo?!?!?!!?

tandÅterigen min jävla ståltrådsretainer. Den har lossnat otroligt mycket nu vilket inte är så konstigt eftersom den började lossna för ett och ett halvt år sen och nu pekar den rakt ut där inne i käften.

Ringde nyss till de som satt in den eftersom min tunga är ganska ordentligt uppskuren idag och försökte boka en tid. 960 kronor.

NIOHUNDRASEXTIO KRONOR FÖR ATT LIMMA FAST EN STÅLTRÅD!!!!!!!!!

Alltså på riktigt. Det är helt stört.

Aldrig nånsin att jag skulle lägga så mycket pengar på att de ska limma fast en bit ståltråd på en liten tand vilket jag kan tänka mig tar max MAX fem minuter.

Nu är bara frågan………. är superlim farligt att ha i munnen????:)))))

Det här inlägget postades i sverige och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till du skämta med mig aprilo?!?!?!!?

  1. Karin L skriver:

    Eller fixar du det när du är tillbaka i thailand där det kanske kostar ca 100 kr!!!

Kommentera

