vill man va fin får man lida pin. och ha klister på ögonlocken

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till vill man va fin får man lida pin. och ha klister på ögonlocken

  1. Åsa skriver:

    Hej Frida!
    Åsa Wistedt heter jag och jag jobbar på Sveriges Radio med ett program som heter Karlavagnen. Det går på vardagkvällar i P4 och det går ut på att folk ringer in och pratar om olika ämnen. Ikväll handlar det om att sommaren är slut och hösten är här. Läste ditt inlägg om sommarens slut och att du längtar att få lämna ett höstigt Sverige. Det skulle vara kul om du ville vara med och prata om det. Du kan väl höra av dig till mig så kan jag berätta mer, asawistedt@sverigesradio.se.
    MVH Åsa

Kommentera

