nu drar det ihop sig mot slutet

Alltså slutet av min nästan fyra månader långa Sverigevistelse! På lördag lämnar jag er era maddafakkas!!!!! Nej men ni vet ju att när jag är i Thailand så har jag tusen gånger mer tid för att skriva roliga saker till er på bloggen.

Nu kan jag ju bara ge er en tråkig uppdatering om vad som sker.

plantagenJag har varit kattig på jobb. Eller musig/råttig/bäverliknande.

samosaHar tagit tummen ur och lagat samosas.

svampHängt med en kompis som tydligen hade svampfrippa som liten.

tigernSupit en skvätt med kompisar som poserat fint på toaletten.

jobb2Jobbat ute i Täby. Och det är det jag gör den här veckan med. Sista dagen imorgon dock för annars hinner jag inte med alla de miljontals grejer jag ska hinna pyssla med de få dagarna som finns kvar.

Så jag tror kanske att vi säger tjipp o hej, vi hörs i Thailand 1 september!!!

Det här inlägget postades i sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

