vad jag gjort sen jag kom

Såja. Redan onsdag och jag har faktiskt lyckats hinna med en del nödvändigt och en del kul grejer. Typ som att prata med Stella på skype. Men när det hunnit bli eftermiddag började jag röja i köket och nu är jag söndersvettig men har aningen mer ordning och reda. Får se vad Ri säger om detta. Har nämligen snott hans kalsongbyrå:)))

Men nu har vi massa förvaring i köket, finare i garderoben, rena redskap i köket, en ren badrumsmatta, nyskurat golv och nydammade väggar. Det blir lätt så när jag börjar med en liten sak. Kan inte hejda mig.

Annars då…..

Jo jag har hunnit med två solnedgångar!

sunsetsunset2Jag har träffat Elayla och spanat på det underbart fina vattnet!

aonangbeachSjälvklart har jag fått i mig khao man gai. Två gånger. Cha yen också!

khaomangaiSen har vi spanat på bilar!

bil

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

