sjuk kisse. igen

Alltid dessa problem med mina katter!!!! Nu är det Bang som åkt på nån skit igen och jag är riktigt orolig nu. På bara en timme igår morse så blev han sjuk, kissade blod, slutade äta och dricka och gömde sig i garderoben och öppnade knappt sina svullna ögon när jag rörde honom.

Åkte in till sjukan där de konstaterade att han antingen har urinvägsinfektion eller njursten/kristaller. Han fick en spruta och medicin och verkade aningen bättre igår kväll men sämre under natten och morgonen igen.

Nu har lillen spytt galla i soffan, tuggar fradga och kan inte stödja på bakbenen:(((((

lillenSå nu ska vi in till sjukan igen och min lilla gose ska få dropp och kateter…. Eller så kanske det visar sig att det är något annat problem med honom. Hoppas iaf att de hittar felet och kan hjälpa honom fort för det gör så ont i mig att se mina små kissar lida och må dåligt.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

