kisse mjao mjao fortfarande sjukis

Uschabuscha. Min lilla kisse ligger på sjukan. Veterinären kom fram till att det är något mycket allvarligt med honom eftersom han inte producerar något urin och han sa att det kan vara njurarna som är paj.

Tyckte så synd om honom när de satte kateter på honom, rakade honom på flera ställen och stack i honom utan att hitta något blod, gav honom sprutor och klämde överallt på hans slappa lilla kropp.

Jag var tvungen att gå ut ur rummet och sätta mig på en pall för jag klarade inte att kolla men jag kunde ändå höra hans små gnyenden. Sen gick jag in och jag tror aldrig han varit så glad att se mig. Klamrade sig fast vid mig och skrek sedan när de bar iväg honom från mig.

Ont i hjärtat har jag nu men jag hoppas verkligen att de hittar felet på honom fort och att det går att fixa. Vill ju ha honom hemma hos mig.

bangLillknorvas. Be en liten fin kvällsbön för honom nu så är ni gölliga!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

