tråkigaste grejen har hänt

Och det är att min lilla älskade kattbebis har dog igår.lurvasHan hann dö innan de fått tillbaka provsvaren på vad felet var och även om de hittat felet i tid så hade de antagligen inte kunnat göra något. Han hade fått i sig något gift som hade bröt ner levern och njurarna och förlamade hans lilla kropp tills han blev medvetslös och sen dog.

Blev så himla ledsen att jag låg i sängen och kramade min mamma-katt tills hon var helt blöt av mina tårar och snor.

Försöker tänka att det ändå var bäst att det var Bang som dog eftersom han aldrig nånsin hade klarat sig utan Mamma. Och att jag ska vara glad att jag iaf fick en vecka tillsammans med honom sen jag kom tillbaka.

Kan ju lova att det inte hade varit särskilt kul för Ri om detta hade hänt medan han var kattvakt.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till tråkigaste grejen har hänt

  1. SOPHIE skriver:

    Nej gudvad hemskt! Stackars liten :(. Håller med dig om att det var verkligen tur att du hann hem och fick träffa han! Man kan ju undra vad det var för gift? Hoppas ingen idiot förgiftade han. Sorgligt..

  2. Mathilda skriver:

    Massa pussar och kramar till min käre far! ❤

  3. rs skriver:

    Nej vad hemskt 😦

Kommentera

