jag har ingenting att göra!!

Är så trött på det här jäkla huset att om jag kunde så skulle jag riva det.

Och sen ångra mig.

För det spöregnar fortfarande ute och det enda som är värre än att vara instängd här helt ensam är att vara ensam ute i regnet. Speciellt nu när det är mörkt.

Är bara så otroligt godissugen att jag faktiskt funtar på att göra en sockerkaka och trycka bara sådär helt spontant och CRAZY!!! Hälsningar Greta, 78.

Vem äter sockerkaka liksom?? Vill ju äta kladdis men har ingen kakao och DÄR kom jag på att jag har oreoglass i frysen:)))))

Har annars precis roat mig med webcam. Stoppat strumpor i behån och sminkat mig, tuperat håret och hoppas nu på massa röster så jag kommer med på listan på snyggast.se

g7QBvw on Make A Gif, Animated Gifs

Har även försökt leva mig in i hur Stella och Leo kommer se mig imorgon!! För då kommer mina favoriter hit!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))

Leo är ju en otroligt kort människa (påstår dock inte att det är något konstigt med det, han är ju bara fyra) och Stella är otroligt lång. Om man jämför med mig. För jag är kort.

Detta är alltså hur jag tänker mig att de ser på mig:

VPl5HE on Make A Gif, Animated Gifs

Nu vet ni det.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

